تسهیلات رفاهی دانشگاه ، اداره کل امور اداری
معرفی اداره کل امور اداری

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی

 

در این اداره کل، مدیر کل و کارشناسان مریوطه به انجام وظایف زیر مشغول هستند:

 

انجام کلیه امور استخدامی از قبیل انتصاب ، ارتقاء، مرخصی ، مأموریت، بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازخرید کارکنان

همکاری در فراهم آوردن تسهیلات لازم برای استفاده کارکنان از اماکن ورزشی و تفریحات سالم

همکاری در تهیه طرح لازم جهت ایجاد تسهیلات اعطاء کمک های نقدی به کارکنان و نظارت بر حسن اجرای آن

شرکت در جلسه کمیته انضباطی کارکنان

عضو شورای اداری و شورای وام دانشگاه

نظارت بر اعمال و اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل ها و سایر مقررات اداری، استخدامی، تشکیلاتی و خدماتی واحد

نظارت بر اجرای صحیح طرح های مربوط به امور رفاهی کارکنان واحد

نظارت و تقسیم کار بین ادارات تحت سرپرستی شامل : اداره کارگزینی، اداره دبیرخانه، اداره خدمات، اداره نقلیه، اداره انبار، بایگانی، چاپ و تکثیر

امضای پیش نویس احکام استخدامی، ارتقاء یا تنزیل گروه، افزایش و کاهش، برقراری یا قطع فوق العاده ها با رعایت مقررات

آگاهی از مصوبات مجموعه ها و مبانی قانونی هدف های اساسی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور جذب و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز

تهیه وسایل و امکانات لازم به منظور اجرای آموزش ضمن خدمت کارکنان

برآورد میزان ملزومات ، ابزار و لوازم کار اداری و نظارت بر توزیع آنان

همکاری در تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان

عضو ستاد مبارزه با کرونا در واحد

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ به روز رسانی:
1399/07/21
تعداد بازدید:
374
طراحی و توسعه در اداره وبومتریک و امور وب سایتهای دانشگاه - کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می باشد.
Powered by DorsaPortal